청년외침

청년외침

June, 2023


Brand identity development

Visualization Commucation Design

청년외침은 청년 예수의 정신으로, 현 시대를 향한 하나님의 뜻을 노래에 담고, 또 함께 외쳐 부르는 프로젝트 그룹입니다. 기존의 무겁고 진지한 청년 외침의 이야기를 보다 쉽고 친근하며, 공감할 수 있도록 브랜드 전반의 리브랜딩을 진행했습니다.
CNOC is a project group that sings and sings God's will for the present age in the spirit of the young Jesus. The overall brand was rebranded to make the story of the existing heavy and serious youth cry easier, friendlier, and empathetic.

Graphic Motif


Square

Flower
5 Lines
of music sheet
Consonants
of korean naming
mobile background

Ending Motion

격려
도전
누림
위로
CNOC
Brand identity development
Project
Client

ChungNyunOeChim

THINKRO

Creative Director / Jeik SONG
Project Director / Jaemin SO
BI Design Application / Jaemin SO, Beomjun CHOI
BI Motiongrapher / Beomjun CHOI

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